logo www
corner left-topcorner right-top
Rozwiązania fiskalne
Dopasowane do Twoich potrzeb

corner left-bottomcorner right-bottom

kasaterminal1

Kasy Fiskalne

Kasy Fiskalne

Kasy fiskalne to najbardziej powszechne urządzenia do prowadzenia sprzedaży przez podatników.

Drukarki Fiskalne

Drukarki

Nowoczesne drukarki fiskalne to wielofunkcyjne urządzenia zwiększające możliwości sprzedawcy.

Systemy POS

Systemy POS

Zintegrowane rozwiązania usprawniają pracę, dając kierownictwu możliwość dokładnej kontroli.

Platnosci

Płatności @

Systemy płatności elektronicznych stały się standardem w większości punktów sprzedaży.

Wagi

Wagi

Precyzyjne wagi posiadające możliwość integracji z kasą fiskalną znacznie przyspieszają sprzedaż.

Czytniki

Czytniki Kodów

Nowoczesne czytniki kodów umożliwiają sprawne i skuteczne bonowanie towarów.

Sejfy

Sejfy

Sprawdzone i trwałe rozwiązania sejfowe pozwolą bezpiecznie przechowywać kosztowności.

Auto ID

Auto ID

Systemy Auto-ID umożliwiają sprawną kontrolę towarów stanowiących ofertę punktów handlowych.

dla Gastronomii

SOGA jest profesjonalnym systemem obsługi punktów gastronomicznych, stanowi przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, kawiarni, baru itp. Program pozwala na precyzyjne monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów. Dzięki bardzo przejrzystemu i czytelnemu układowi programu, pracownicy będą mogli go szybko opanować, również ci mniej obyci z komputerem. Zarządzający systemem może w intuicyjny sposób budować wygodne menu oraz tworzyć graficzne odzwierciedlenie stolików w sali.

Osobnym modułem wchodzącym w skład pakietu dla gastronomii jest moduł magazynowy, który uzupełnia działanie całego systemu o możliwość szczegółowego rozliczania stanów oraz wartości magazynu, budowania receptur oraz ewidencjonowania dokumentów od dostawców.

 

 

Najważniejsze funkcje systemu SOGA:

      • obsługa wielu rachunków jednocześnie
      • przenoszenie rachunków między stolikami
      • kilka rachunków na jednym stoliku
      • graficzne odwzorowanie ułożenia stolików na sali
      • dzielenie i łączenie rachunków
      • przejmowanie rachunków
      • system komentarzy do artykułów
      • wydruk zamówień na drukarkach bonowych
      • opcja ustalania priorytetów dla zamówień
      • wydruk rachunków próbnych
      • dowolna ilość sal i kelnerów
      • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
      • definiowanie grup dla artykułów
      • generowanie raportów
      • współpraca z programem hotelowym
      • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
      • wystawianie faktur VAT
      • wydruk faktur na drukarce zwykłej lub bonowej
      • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
      • automatyczna archiwizacja danych

 

Cena netto: 1590 zł

(wersja podstawowa)

                     249zł

(wersja XS dla małej gastronomii) 

 

 

 

 

Gastro SZEF - program służy do kompleksowego zarządzania restauracją – zaczynając od magazynu, poprzez tworzenie receptur, imprez, zbiorowego żywienia aż po programowanie kas, odczyt sprzedaży i analizy sprzedaży i magazynu.

Bardzo dużą zaletą tego programu jest możliwość połączenia z komputerem kas fiskalnych, na których rejestrują sprzedaż kelnerzy. Umożliwia to stworzenie całościowego, skomputeryzowanego systemu rozliczania gastronomii od dostaw surowców do sprzedaży potraw. Komunikacja z kasami odbywa się w sposób dwukierunkowy – program z jednej strony wysyła do kas informacje o artykułach, kelnerach, grupach towarowych a z drugiej strony pobiera z kas informacje o sprzedaży potraw, obrocie całej kasy oraz poszczególnych kelnerów. Dzięki temu kasy po wstępnym zaprogramowaniu przez serwis, nie wymagają już od obsługi żadnej dodatkowej umiejętności programowania, gdyż cała wymiana danych prowadzona jest przez program Gastro.

 

Najważniejsze funkcje programu Gastro SZEF:

 

      • prowadzenie gospodarki wielomagazynowej
      • moduł fakturujący oraz sprzedażowy
      • wprowadzanie dokumentów dostaw PZ, przesunięć MM, RW, z produkcji i sprzedaży
      • umożliwia produkcję wyrobów gotowych oraz półproduktów
      • pokazuje informacje o wszelkich zmianach stanów magazynowych
      • posiada raporty produkcji dziennej
      • umożliwia prowadzenie dziennika pracy każdego kelnera oraz jego obrotów
      • moduł naliczania prowizji dla pracowników
      • uzgadnia ceny i dostawy (PZ) z fakturami VAT od dostawców
      • moduł automatycznych zamówień
      • umożliwia eksport do systemów finansowo-księgowych (txt, xls, dbf, xml)
      • kontrola zapłat za dostawy oraz sprzedaż kredytową
      • umożliwia analizę zapotrzebowania na surowce
      • umożliwia prowadzenie raportów żywienia dla gastronomii zamkniętej

 

Cena netto: 1690 zł (1 stanowisko)

2790 zł (2-3 st.), 3990 zł (>3 st.)

 

 

 

 

Gastro POS został stworzony jako samodzielny program sprzedażowy dla kelnerów i

barmanów. W bardzo wygodny sposób – za pomocą ekranów dotykowych, umożliwia wybór pozycji towarowych, bonowanie zamówień oraz realizację sprzedaży. Praca z tym programem podobna jest do pracy na zwykłej kasie, z taką różnicą iż klawisze wyświetlane są na ekranie gdzie wybór potraw jest prosty i intuicyjny. Identyfikacja kelnera może odbywać się zarówno poprzez wstukanie kodu na ekranie dotykowym jak również poprzez użycie karty magnetycznej/chipowej/z kodem kreskowym.

 

 

Najważniejsze funkcje programu Gastro POS:

 

      • rejestracja czasu pracy
      • różne sposoby identyfikacji kelnera
      • rozdzielanie/łączenie rachunków, zakładanie nowych rachunków na stoły
      • zmiana obsługi stołu, ciągły podgląd rachunku
      • menu wyświetlane na klawiszach bezpośredniego dostępu
      • wydruki zamówień na drukarkach zamówień w kuchni i barze
      • funkcja happy hours oraz 4 poziomy cen
      • graficzna reprezentacja lokalu
      • rabaty, karty rabatowe
      • możliwość ustawiania cen w zależności od dnia i czasu bonowania
      • modyfikacja potraw, np. jednego składnika ziemniaki<->frytki
      • współpraca z wagami oraz bonownikami kelnerskimi
      • różne formy płatności: gotówka/karty kredytowe/czeki
      • tryb szybkiej sprzedaży
      • możliwość ustawienia w systemie kelnera jako „ucznia” - umożliwia to szkolenie personelu poprzez symulację sprzedaży bez wpisów do prawdziwej bazy danych
      • możliwość generowania szerokiej gamy raportów: rejestr VAT, kasowy, kelnerski, utargów, o udzielonych rabatach, wykonanych storn, sprzedaży wg PLU/grup towarowych/na karty rabatowe

 

 

Cena netto: 1690 zł (1 st.)

1600 zł (2-3 st.), 1500 zł (>3 st.)

 

 

 

 

System S4H

System S4H to narzędzie informatyczne oparte na nowoczesnych technologiach .NET, SQL, OLAP. Przeznaczone jest zarówno dla obiektów gastronomii otwartej jak i punktów żywienia zamkniętego. System S4H posiada modułową konstrukcję dzięki czemu może zostać elastycznie dopasowany do potrzeb każdego klienta. Posiada specjalistyczne funkcje wspierające sprzedaż w restauracjach, pizzeriach, fast foodach, stołówkach, kawiarniach, cukierniach.

 

 

 

S4H POS

Moduł S4H POS, to aplikacja sprzedaży oparta na technologii ekranów dotykowych. Głównymi zaletami tego modułu w stosunku do najpopularniejszych rozwiązań dostępnych na rynku są:

 

- transakcyjność wykonywanych operacji;
- spójna konstrukcja relacyjnej bazy danych;
- stały podgląd sprzedaży w module menadżerskim z pełną szczegółowością;
- prosta i elastyczna możliwość definiowania ekranów przycisków, z dowolną ilością zagłębień, dowolną wielkością przycisków, kolorem, tłem, krojem czcionki;
- możliwość dostępu do konkretnych towarów z wielu różnych ekranów (np możliwość definiowania win wg barwy, wg kraju pochodzenia, wg poziomu słodkości);
- stały podgląd rachunku na każdym etapie jego obsługi;
- sprzedaż jednego artykułu w wielu zawartościach w różnych cenach;
- wygodny moduł bonowania zestawów i pizz;
- zaawansowany moduł dzielenia i łączenia rachunków;
- możliwość definiowania formatów wykorzystywanych dokumentów: rachunków, zamówień, faktur, dokumentów kasowo bankowych;
- możliwość definiowania wydruków zestawień rozliczających zmianę;
- spójny system rabatowania.

 

Cena netto: 1190 zł (1 st.)

(wersja podstawowa)

 

 

 

S4H CHEF

Moduł S4H Chef, to okienkowa, aplikacja magazynowo-rozliczeniowa. Główną zaletą tego modułu w odniesieniu do najpopularniejszych aplikacji konkurencyjnych jest nowoczesny i zaawansowany system raportowania, działający w oparciu o cztery sposoby prezentacji danych:

1) dokumenty z możliwością definiowania własnych dokumentów opartych o przygotowane źródło danych,

2) definiowalne widoki tabel z możliwością ich prostego grupowania, filtrowania i porządkowania,

3) graficzne wykresy reprezentujące dane,

4) intuicyjne i proste tabele przestawne (kostki OLAP) z możliwością zapamiętywania własnych układów, generowania wykresów słupkowych działających w technologii "drill-down" (przechodzenie od ogółu do szczegółu przez wybór słupka na wykresie).

 

Cena netto: 1190 zł (1 magazyn)

(wersja podstawowa)

 

Kontakt

AMB24
ul. Bernarda Chrzanowskiego 24, GDAŃSK
 
telefon ikona     500 703 003
 
email ikona       gdansk@amb24.pl
 
godzina ikona       godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00