Serwis
- W czasie gwarancji
- Pogwarancyjny
- Przedłużenie gwarancji
- Wymiana pamięci
- Systemy ET
- Zmiana obsługi serwisowej
- Naprawa gwarancyjna
Firma AMB na produkty NOVITUS udziela 12 miesięcznej gwarancji.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS na gwarancji?- powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB
- przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
- dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
- załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową;
- w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
- przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu, pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
- sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Firma AMB jako Autoryzowany serwis marek Novitus, Elzab, Innova wykonuje naprawę na miejscu bądź przekazuje urządzenie do serwisu producenta. Więcej informacji uzyskają Państwo od pracownika firmy AMB. Na Naszej stronie dostępny jest formularz kontaktowy oraz mapka dojazdu do firmy. Zapraszamy! - Naprawa pogwarancyjnaJak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS po okresie gwarancji?
- powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB w Gdyni (dane kontaktowe serwisu zawarte są również w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
- dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
- załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową.
- w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
- przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
- sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Firma AMB jako Autoryzowany serwis, wykonuje naprawę bądź wysyła urządzenie do serwisu producenta. Więcej informacji uzyskają Państwo od pracownika firmy AMB. Na Naszej stronie dostępny jest formularz kontaktowy oraz mapka dojazdu do firmy. Zapraszamy! W przypadku zakupu urządzeń marki NOVITUS istnieje możliwość przedłużenia podstawowego okresu gwarancyjnego (12 miesięcy) o dodatkowy rok (pakiet srebrny) lub 2 lata (pakiet złoty). Otrzymujemy w ten sposób odpowiednio 2 i 3 lata pełnej gwarancji na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. Ceny pakietów uzależnione są od modelu urządzenia:
produkt Pakiet Srebrny
(cena netto)Pakiet Złoty
(cena netto)kasa fiskalna NANO 100 180 kasa fiskalna MAŁA PLUS 100 180 kasa fiskalna LUPO 100 180 kasa fiskalna SENTO 100 180 kasa fiskalna VEGA Taxi 100 180 kasa fiskalna SOLEO PLUS 150 260 kasa fiskalna PS3000 Net 180 320 kasa fiskalna PS4000 180 320 kasa fiskalna MINI Pos 180 320 drukarka fiskalna DEON 180 320 drukarka fiskalna BONO 180 320 drukarka fiskalna BONO APTEKA 180 320 drukarka fiskalna DELIO PRIME 180 320 drukarka fiskalna DELIO 180 320 drukarka fiskalna DELIO APTEKA 180 320 - Wymiana pamięciJak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?
- powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB w Gdyni (dane kontaktowe serwisu również są zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
- dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;
- przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
- załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;
- przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
- sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Systemy ETW okresie wykorzystywania przez placówki handlowe systemu płatniczego NOVITUS SA firma AMB pełni całodobową opiekę serwisową nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego, jak również dokonuje interwencji serwisowych w terminie dwóch dni roboczych.
W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy niezwłocznie się z Nami skontaktować. Uprawniony pracownik firmy AMB udzieli instrukcji mających na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie wyznaczony serwisant pojawi się w Państwa placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu.
- Zgodnie z przepisami zmiana serwisu dokonywana jest na wniosek podatnika. Podatnik, który decyduje się na zmianę firmy serwisowej obsługującej urządzenia fiskalne będące jego własnością: - uzgadnia z firmą serwisową (zwaną dalej serwisem przejmującym), której zamierza powierzyć obsługę kas, warunki dalszej współpracy, - sprawdza na stronach www.gov.pl/kasyonline czy wybrana firma zatrudnia serwisantów, którzy dysponują ważnymi uprawnieniami do serwisowania urządzeń, które będą przedmiotem obsługi serwisowej, - wypełnia formularz – zawiadomienie podatnika o zmianie podmiotu prowadzącego serwis(dostępne poniżej). Formularz powinien być wypełniony czytelnie, opatrzony pieczęcią firmową i podpisany przez właściciela firmy lub osobę go reprezentującą. Tak przygotowany dokument należy przekazać do firmy przejmującej serwis, która dokona odpowiedniej rejestracji przeniesienia obsługi serwisowej. Przesłać kopię formularza do serwisu dotychczasowego, obsługującego podatnika.
W przypadku urządzeń fiskalnych firmy Novitus użytkownik wnosi jednorazową opłatę manipulacyjną w wysokości 25zł brutto za każde zgłoszone urządzenie. W przypadku urządzeń firmy ELZAB zmiana serwisu jest darmowa.
Wnioski o zmianę obsługi serwisowej:
dla urządzeń marki Novitus: LINK
dla urządzeń marki Elzab: LINK
dla urządzeń marki Innova: LINK