SOGA XS
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem. SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania. Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych.
SOGA | STANDARD | XS |
Współpraca z SOHO | TAK | NIE |
Współpraca z innymi systemami hotelowymi | TAK | NIE |
Obsługa magazynu | TAK | NIE |
Obsługa bonowników | TAK | NIE |
Obsługa wag | TAK | NIE |
Praca w sieci | TAK | NIE |
Podgląd dla kierownika | TAK | NIE |
Eksport do programu księgowego | TAK | NIE |
Moduł zestawienia własne | TAK | NIE |
Zestawy składane | TAK | NIE |
Obsługa pizzy | TAK | NIE |
Liczba sal | b/o | 1 |
Liczba stolików | b/o | 10 |
Koszt uaktualnienia | 10% | 30% |
Koszt uaktualnienia po 12 miesiącach | 30% | 75% |
590 zł (do 10 stolików)