logo www

SOGA XS

SOGA XS

Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem. SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania. Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.

Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych.

 

SOGA

STANDARD

XS

Współpraca z SOHO

TAK

NIE

Współpraca z innymi systemami hotelowymi

TAK

NIE

Obsługa magazynu

TAK

NIE

Obsługa bonowników

TAK

NIE

Obsługa wag

TAK

NIE

Praca w sieci

TAK

NIE

Podgląd dla kierownika

TAK

NIE

Eksport do programu księgowego

TAK

NIE

Moduł zestawienia własne

TAK

NIE

Zestawy składane

TAK

NIE

Obsługa pizzy

TAK

NIE

Liczba sal

b/o

1

Liczba stolików

b/o

10

Koszt uaktualnienia

10%

30%

Koszt uaktualnienia po 12 miesiącach

30%

75%

 

Cena netto

590 zł (do 10 stolików)

Kontakt

AMB24
ul. Bernarda Chrzanowskiego 24, GDAŃSK
 
telefon ikona     500 703 003
 
email ikona       gdansk@amb24.pl
 
godzina ikona       godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00